Szanowni Państwo.
Z przyjemnością informujemy, że od 1 września 2022 r. do naszego systemu Telefonicznej Obsługi Pacjenta (TOP) wprowadzamy usługę automatycznej obsługi połączeń, tzw. voicebot. Pozwoli on na znaczne usprawnienie kontaktu z Państwem. Inteligentny system w początkowym etapie obsłuży telefony w sprawie zamówień na recepty oraz odwoływania wizyt. Z czasem lista funkcjonalności ulegnie rozszerzeniu.
Jak działa voicebot?
Połączenie w rejestracji telefonicznej obsługiwanej przez automat jest odbierane natychmiast - pacjent nie musi oczekiwać na połączenie. Następnie należy tonowo wybrać interesujący temat rozmowy i przedstawić sprawę, w której dzwonimy. Poziom rozmowy z automatem głosowym nie odbiega znacząco od rozmowy z pracownikiem rejestracji.
Jakie sprawy możemy załatwić za pomocą kontaktu z voicebotem?
Od 1 września 2022 r. będzie można złożyć zamówienie na receptę , a także zamówić oraz odwołać wizytę.
Dane kontaktowe:
Telefoniczna Obsługa Pacjenta, tel. 22 619 78 76
Usługa automatycznego kontaktu z pacjentem, obsługiwana będzie przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.